Benvenuti à i nostri siti web!

Perchè usemu a testa di stampa Ricoh G5i

Ricoh

Ricoh G5i hè l'ultimu ugellu sviluppatu da Ricoh, utilizendu a tecnulugia MEMS,

320 x 4 file di 1.280 ugelli, 3,0 pl di gocce d'inchiostro. 2,7 cm di larghezza di stampa.

Ci sò dui setti di 600npi cù un arrangiamentu sfagliatu di ugelli 300npi per fila.

 

* A testa di stampa Ricoh G5i hè 4 culori / canali, cusì ponu stampà 4 culori da una testa di stampa, cusì solu 2 teste ponu stampà CMYK + 4 inchiostri bianchi, o 3 teste stampa CMYK + 4 bianchi + 4 culori di vernice, i capi di stampa sò disposti in modu compactu. , Picculi stampanti UV ponu ancu esse installati.

* Vantaggio di volume di goccia d'inchiostro 3.0 PL, cun volume di goccia d'inchiostro 3.0PL, testina di stampa Ricoh G5i A qualità di stampa hè megliu cà e teste di stampa di a serie Epson, soprattuttu per a stampa d'imaghjini in alta definizione, parolle petite o stampa di stampa.

* Funzione di stampa di alta goccia, Ricoh G5i pò stampà una distanza di caduta massima di 13 mm, cusì pò ottene una stampa di alta goccia, chì furnisce una soluzione di stampa putente per i ghjoculi, materiali di forma speciale, stampa cù superfici irregolari, e teste di stampa di a serie EPSON ponu solu stampà. in altezza di 3 mm, è ùn pò micca ottene una stampa di alta goccia.

* Longa vita, i testi di stampa Ricoh sò fatti di acciaio, resistenti à a corrosione è resistenti à a pulizia.I capi di stampa Epson sò fatti di plastica, film è cola, chì ùn sò micca resistenti à a corrosione è a pulizia.cusì u capu di stampa Ricoh G5i pò stampà più tempu senza errori.

  Ri

A stampante UV Ntek pò esse equipata cù 2-4 teste di stampa Ricoh G5i.

Funzione di stampa di alta goccia, funzione di stampa di alta qualità, Sistema di furnimentu di inchiostro di pressione negativa.

Pò stampà ogni culore nantu à ogni tipu di materiali piani, pò risponde à i bisogni di qualità di stampa in alta definizione di u cliente.U sistema di furnimentu di tinta di pressione negativa riduce i costi di mantenimentu è u tempu, è facilita l'usu di i clienti.


Tempu di post: 23-jun-2022