Benvenuti à i nostri siti web!

Perchè sceglie stampanti Ntek

1. Squadra di ricerca è sviluppu tecnicu prufessiunale per furnisce una gamma completa di suluzioni industriali
Cù più di deci anni di accumulazione di talentu, a cumpagnia hà un gruppu di tecnichi prufessiunali di R&D in software è hardware, chì furnisce soluzioni di stampa affidabili, d'alta qualità, indipendenti è perfette per i clienti cù bisogni differenti, aiutendu l'imprese à ottene plateless, multi- culore, prutezzione di l'ambienti, simplicità è risparmiu di tempu U prucessu di stampa spans.

A testa di stampa adopta Ricoh G5, G6, Ricoh GH2220, Epson è altre teste di stampa di marca internaziunale, cù output d'imaghjini d'alta precisione.

Dotatu di un software di gestione di l'imaghjini impurtati, utilizendu un software di correzione di culore italianu per aghjustà, per assicurà a ripruduzzione di u culore di ogni stampa, ICC pò esse persunalizatu separatamente.

2. Selezziunà i cumpunenti di a marca, fate i prudutti cù u core, è serve cun sincerità
U hardware hè sceltu da Taiwan Hiwin, Leadshine, Omron, è altri cumpunenti di marca per assicurà un usu stabile di u produttu.

Ci sò filiali in più di 30 cità è regioni in tuttu u paese per furniscevi compra localizzata, furmazione tecnica, supportu tecnicu, mantenimentu dopu a vendita è altri servizii cunnessi.

NTEK hè rispunsevule per u mantenimentu per a vita di i prudutti chì vende, accetta i bisogni di i clienti in ogni mumentu, è prontamente riparà è mantene i clienti per risponde à i bisogni di produzzione di i clienti.

3. L'equipaggiu hè faciule d'opere, largamente utilizatu è cumpletu in formatu
Pò esse persunalizatu indipindente secondu i bisogni di u cliente
U funziunamentu di u pruduttu hè simplice, una persona pò uperà, è a furmazione in situ hè realizata quandu u pruduttu hè stallatu prima.
Vasta gamma di materiali di stampa, senza selezzione di materiale.A stampa di qualità fotografica pò esse fatta nantu à ogni superficia.
I mudelli non standard, cum'è oversize, elevati, cilindrichi, di forma speciale è d'alta velocità ponu esse persunalizati secondu i bisogni di i clienti.

4. U pruduttu risponde à i normi di prutezzione di l'ambiente è hè sicuru per uperà
Una quantità di brevetti è certificati di prova prufessiunale.
A tinta hè pruvata da una agenzia di valutazione prufessiunale, chì hè sicura è ecologica.

L'equipaggiu hè dotatu di misure di prutezzione di sicurezza cum'è u modulu di prevenzione di collisione frontale è l'interruttore di arrestu d'emergenza per assicurà a sicurità di l'utilizatori.

L'attrezzatura hè dotata di un sistema di pressione negativa d'alta precisione, inkjet nantu à a dumanda, è a curazione di a fonte di luce hè aduprata durante a stampa, chì pò esse secca immediatamente senza inchiostro di scarti, chì ponu risparmià effittivamenti u costu di usu.


Tempu di Postu: Aug-25-2022