Benvenuti à i nostri siti web!

Quale macchina uv hè megliu per piastrelle metalliche mdf pvc

Ntek hè una impresa d'alta tecnulugia cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti è integra a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita.Riunisce eccellenti talenti in l'industria di l'equipaggiu di stampa digitale.U so RICERCA è a squadra di sviluppu hà 10 anni di spirienza di l'industria.Per i prudutti digitale shell, materiali di custruzione di vestiti domestici, publicità, artighjanali è altre industrii cù i suluzioni di stampa mature, cumpetitiva in u mercatu, l'accumulazione di clienti bona reputazione è immagine di marca, è aumentà attivamente a quota di mercatu in altri paesi è regioni di u mondu, à u stessu tempu per diventà a prima soluzione di stampa digitale industriale in u mondu per l'affari, NTEK UV flatbed stampante stampa materiale metallicu, PVC quattru vantaghji!

sadada

1. Alta qualità, alta efficienza è alta precisione.

Testa di sprinkler di qualità industriale in acciaio originale giapponese, precisione finu à 1440dpi, gamma di culori allargata à 8 culori, a risturazione di u culore hè impeccabile, a calibrazione di ugelli hè più simplice, porta un rendimentu di stampa ottimizzatu è velocità. compie facilmente.

 1_02

2.Equalità di stampa xcellente.

L'impresora di signage in metallo adopta a tecnulugia di cuntrollu di u puntu di inchiostro, l'imaghjina di output hè più perfetta, a parte luminosa hè più delicata, a parte scura hè più luminosa, u culore di transizione hè più naturali. qualità di stampa eccellente paragunabile à e foto, sfumatura liscia è prestazione di dettagli fini 50% menu di costu di tinta cà un sistema di sei culori, prestazione uniforme di densità di culore solidu.

 vetru 06

3.WHite stampa di tinta.

Per ottene a stampa di una varietà di media culurita o trasparente tinta bianca flessibile à u stessu tempu per materiali duri flessibili pò esse stallate una stampa di dui strati, modalità di trè strati (culore è biancu pò esse cumminati nantu à dumanda) per aumentà u cuncavu. è effettu di stampa cunvessu.

 ceramica04

4.Sprutezzione di stampa sicura è affidabile.

Disegnu prugrammatu di u sistema di persiane UV, prutezzione efficace di u funziunamentu è u disignu di prutezzione di ugetti sensibili di a testa di stampa, impediscenu a sporgenza anormale à i danni di a testa di stampa, sistema cumplettamente chjusu, più sicuru.


Tempu di post: 30-lugliu-2021