Benvenuti à i nostri siti web!

Chì tipu d'ambiente di travagliu hà bisognu di a stampante UV?

1

Ntek cuncepisce è sviluppa diversi tipi di stampanti UV flatbed, cumprese una stampante di loghi di publicità, una stampatrice di segni, una stampatrice in ceramica, una stampatrice di vetru, una stampatrice di sfondate, una stampatrice di cunchiglia di u telefuninu, una stampatrice di ghjoculi, una stampatrice di foto in cristallo.

L'impresora flatbed UV Ntek hè largamente usata in a decorazione di a casa è a trasfurmazioni di l'industria di i materiali di custruzione, a stampa di sfondate di piastrelle, a stampa di cunchiglia di telefoni cellulari, a stampa artigianale, a stampa di l'industria di publicità.Offriamu prudutti d'alta qualità, mentre chì vi furnisce un set cumpletu di suluzione industriale.

Eccu quì sottu alcuni punti principali per l'attenzione di l'ambiente di travagliu di l'impresora UV, quandu u cliente usa a stampante, pls hà nutatu quì sottu:

1. A temperatura di l'aria, a temperatura quantu pussibule per cuntrullà trà 18-30 °;Ùn troppu caldu, nè troppu friddu;Troppu caldu fàciule à pruvucà a cura di l'inchiostro, ugettu di intasazione;Troppu friddu, affettarà a fluenza di a tinta, mantene una bona temperatura di travagliu, pò fà a tinta in un statu di travagliu assai lisu.

2. L'umidità di l'aria, cuntrullà trà 30% -50%;Ùn travagliate micca in un ambiente troppu seccu, perchè hè faciule per pruduce l'electricità statica, affettanu l'effettu di stampa, cum'è acrilicu, legnu, piastra metallica, vetru è cusì sò faciuli à pruduce l'electricità statica.

3. A qualità di l'aria, l'ambiente di travagliu ùn anu micca troppu polvera, particelle;U flussu di l'aria hè chjuca, micca per pruduce a cunvezione di l'aria, pruvucannu a stampa di tinta volante.

4. Flatness di a terra, u più pianu u megliu.O aghjustà l'altitudine di e quattru roti sottu à a macchina, è poi fissu mortu!Sta macchina ùn si scuzzulate in u travagliu, per assicurà a qualità di stampa!

5. A tensione di l'ambienti di u travagliu hà bisognu di una tensione stabile.Hè ricumandemu chì i clienti equipanu un trasformatore per prevene u fallimentu di e parti elettriche, cum'è i pannelli di a macchina, causati da inestabilità di tensione o discontinuità brusca.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022