Benvenuti à i nostri siti web!

Chì tippu d'effettu pò fà una stampante digitale UV?

E funzioni putenti di stampanti uv sò digià cunnisciute, è i seguenti quattru effetti ponu esse fatti da stampanti uv: effettu di stampa di culore ordinariu ordinariu, effettu di stampa di culore 3D flat, effettu 3D di sollievu, effettu 5D dinamicu per l'analisi, è una volta di sentu. a so funzione scandalizante.

1. Plain effettu di stampa di culore ordinariu

A stampante uv hà a funzione di stampa di una stampante di culore ordinariu è pò stampà qualsiasi mudellu.A cuntrariu di l'impresora di culore ordinariu, u formatu di stampa di stampanti uv hè assai più grande.In u passatu, certi materiali cù stampa di culore limitata ponu avà esse stampati in culore cù stampanti uv.NS.

aadssad

2. Effettu di stampa di culore 3D flat

L'effettu di stampa di culore 3D di l'aereo hè diversu da l'effettu di stampa di culore normale di u pianu.L'effettu 3D pare tridimensionale è realistu.L'effettu di stampa di culore 3D di l'aereo hè ottenutu stampendu u mudellu d'effettu 3D cù una stampante UV.

museu 3D 03

3. Relief effettu 3D

L'effettu 3D di rilievu fucalizza nantu à u "rilievu", cum'è u nome implica, u mudellu hè flottante nantu à u materiale, cum'è l'effettu dopu à l'incisione, u prucessu di produzzione hè di utilizà una stampante UV per accumulà tinta per fà u mudellu incisu è embossed.Ci sò parechje parte chì necessitanu sollievu.Basta stampallu una o duie volte.A diferenza più grande trà l'effettu 3D in rilievu è l'effettu 3D flat hè chì l'effettu 3D in rilievu si senti bumpy à u toccu, mentre chì l'effettu 3D flat si sente flat.

dav

4. Effettu dinamicu 5D

L'effettu 5D in l'industria UV si riferisce generalmente à l'effettu di u mudellu in muvimentu.Qualchidunu pò dumandà, hè questu effettu dinamicu 5D veramente pruduttu da una stampante UV.Iè, questu hè u creditu di a stampante UV.Un materiale speciale deve esse usatu per fà un effettu dinamicu 5D.Stabbilisce u mudellu è u materiale puntu à puntu, linea à linea, è cuminciate à stampà dopu avè stabilitu attraversu a stampante uv.Dopu a stampa, u pruduttu finitu hè finitu.

sdadfas

I quattru sopra sò effetti ordinali chì l'impresora UV ponu pruduce.Inoltre, l'imprese uv ponu ancu pruduce assai effetti inespettati.Forse portate u pruduttu à a fabbrica per teste di stampa in situ.Hè natu un effettu di stampa senza precedente U vostru pruduttu hè ancu incertu, tuttu hè pussibule cù stampanti uv.

jianjie

 


Tempu di Postu: Aug-09-2021