Benvenuti à i nostri siti web!

Chì ghjè u modu ghjustu per installà a stampante UV?

L'articuli principali nantu à u situ di stallazione di a stampante UV flat-panel includenu sette aspetti: luce, temperatura, flussu d'aria, alimentazione, cablaggio, esigenze di terra è polvere.Durante u prucessu di stallazione, hè necessariu di seguità rigurosamente i normi per assicurà a stallazione è l'usu di a macchina.

1. Requisiti di luce ambientale:

L'inchiostro UV cuntene un agentu di cura UV.A luce naturale o a luce ultravioletta LED in l'ambiente di travagliu portanu à a cura di l'inchiostro.Per allargà a vita di serviziu di l'ugello, a stampante UV flat-panel deve piglià misure per evità l'irradiazione di a luce naturale in situ.A fonte di luce in situ pò esse furnita da una lampada incandescente o una lampada LED à risparmiu energeticu.

Installazione di stampante UV flat panel

2. Requisiti di temperatura ambiente:

A temperatura ambientale cunsigliata per u almacenamentu è l'usu di tinta UV hè da 18 à 25 ℃, è l'umidità hè cuntrullata à 55% - 65%.Evite a fonte di u focu è l'ambiente di calore altu, è fate attenzione à a sicurità di l'almacenamiento è l'usu di l'ambiente.

3. Requisiti di u flussu d'aria ambientale:

L'inchiostro UV averà un ligeru odore pungente.Per piacè piglià misure di ventilazione in un ambiente chjusu.Se ci sò apparecchi di riscaldamentu ausiliari o di circulazione d'aria in u situ, u flussu d'aria generatu da tali equipaghji ùn pò micca indicà à a tavola di stampante UV flat-panel.

4. Requisiti di polvera ambientale:

Troppa polvera è lana in l'ambiente di travagliu di a stampante UV flat-panel pò purtà à fallimentu di u circuitu di bordu è u bloccu di l'ugelli.In i casi serii, portarà à a cenere di tinta, affetta l'effettu di stampa è dannu a bocca.Per piacè pulite u situ.

5. Requisiti di putenza di u situ:

A tensione AC standard di 220V / 50Hz serà furnita da una stampante UV flat-panel in situ, è a fluttuazione di tensione serà menu di 2.5%;A linea deve include un filu di terra affidabile, è a resistenza di u piombu à a terra deve esse menu di 4 ohms.Hè dotatu di un sistema di alimentazione indipendente è ùn deve esse mischiatu cù altri equipaghji.

6. Esigenze di u routing di u situ:

Per u cablaggio di u campu di a stampante UV flat panel, u trunking deve esse usatu uniformemente, è a cumunicazione di l'equipaggiu è e linee elettriche ùn deve esse calpestate.Se camminate nantu à a terra, avete bisognu di installà una cunchiglia protettiva speciale nantu à a linea per evità l'usura di a pelle di filu è a fuga elettrica dopu un bellu pezzu.

7. Requisiti di terra:

U tarrenu nantu à quale l'impresora di u pannellu UV hè stallatu deve esse pianu, è ùn deve esse micca sfondate, depressione è altre cundizioni, chì affettanu u funziunamentu normale di l'equipaggiu in u stadiu più tardi.

1


Tempu di Postu: Feb-18-2023