Benvenuti à i nostri siti web!

Printhead di stampante UV per mantene u megliu statu di travagliu di u metudu

Parechje clienti vi cumprà torna dopu stampatore uv, perchè ùn cunnosci micca u stampatore uv stampante à i metudi di mantenimentu di u plug head di stampa o dannatu friquintimenti, sapemu tutti chì u megliu modu per mantene u statu di travagliu ottimale di testina di stampa, testina di stampa, ogni ghjornu fate qualchì apprupriatu. è un mantenimentu efficace, riducerà assai a pussibilità di l'otturazione di i testi di stampa.

• Mantenimentu di a testa di stampa dopu chì l'equipaggiu hè stallatu è à u principiu di l'operazione di l'equipaggiu

1.Per fà a testa di stampa in u megliu statu di u funziunamentu, prima di l'iniziu ufficiale di a stampante uv per impegnà l'affari, assicuratevi di utilizà 1 ~ 2 ghjorni per stampà più ritratti quant'è pussibule, a stampa hè u megliu CMYK quattru i culori sò usati, è a stampa di i lati 2 cù 4 C, M, Y, K bar per assicurà chì ogni quattru restanu u statu di stampa di stampa ink jet.

2. Quandu si stampa, hè megliu di caccià a spugna moisturizing in a stazione di pulizia ghjustu cù u so bracket.

• Cumu mantene a testa di stampa dopu à a fine di u travagliu ogni ghjornu

Dopu chì tuttu u travagliu di stampa hè finitu ogni ghjornu, per mantene a testa di stampa in u megliu statu di travagliu è per evità di bluccà a testa di stampa per via di a volatilizazione di l'inchiostro UV, per piacè mantene a testa di stampa per a notte dopu a mantenimentu secondu i metudi seguenti.

1.Close a putenza di a macchina inkjet di piastra UV.

2. Pulite a spugna d'idratazione cù una suluzione di pulizia speciale prima, è poi pour a suluzione di pulizia nantu à a spugna per fà a molla.

3. Move u capu di a macchina torna à a stazione di pulizia dritta è fate a testa di stampa cumminata strettamente cù a spugna moisturizing.

4. Mantene u dispusitivu in stu statu durante a notte.

• U metudu di trattamentu dopu à a stampata hè pocu bluccata

1. In u prucessu di pittura spray truvaru chì u fenomenu di stampa ligeramente bluccatu ùn deve esitatu à appughjà u buttone PAUSE per PAUSE l'operazione di stampa, è dopu aduprà una siringa o pompa d'aria manuale per fà l'inchiostro da a testa di stampa spray, pulizia, pulizia. deve esse finitu cù una buttiglia di estrusione plastica spray un liquidu di pulizia à a superficia di a testa di stampa per lavà l'inchiostro residuale.

Nota: 1.Ùn esercite micca troppu forza quandu aduprate a pompa di l'aria manuale, altrimenti a testa di stampa serà dannata per troppu pressione.

2. Trattamentu puntuale, decisivu è cumpletu di u ligeru bloccu di a testa di stampa in u prucessu di stampa longu per mantene u megliu statu di travagliu di a testa di stampa hè assai impurtante!

3. Inoltre, hè ancu necessariu di cuntrollà currettamente a situazione di a testa di stampa è truvà a causa di u bloccu di a testa di stampa.

• Metudu di dispusizione quandu l'equipaggiu ùn deve esse usatu per più di 48 ore

Se l'attrezzatura ùn deve esse usata per più di 48 ore, l'inchiostro in a testina di stampa deve esse pulita, altrimenti l'inchiostru in a testina di stampa si secca per via di l'evaporazione graduale di u solvente, è ancu danni irreversibili à a testa di stampa. accade.U metudu di trattamentu hè cusì:

1. Spegni u putere di stampante UV flat inkjet.

2. Move u capu di a macchina à l'estremità manca di a pusizioni di pulizia, è mette un cuntinuu resistente à a corrosione sottu à a testa di stampa per cuntene u liquidu di pulizia di i rifiuti.

3. Aduprate una siringa di vetru per caccià o direttamente l'inchiostru in u cisterna d'inchiostro ausiliariu, è dopu aduprate una suluzione di pulizia speciale per pulizziari l'inchiostru ausiliariu.

4. Eliminate u tubu di furnimentu di tinta da a testa di stampa, è dopu aduprate una siringa di vetru per caccià 40 ml di suluzione di pulizia speciale per pulizziari a testa di stampa, per un totale di duie volte.Infine, ùn soffia micca u fluidu di pulizia rimanente in a testina di stampa, assicuratevi di lascià abbastanza fluidu di pulizia in a testa di stampa, perchè u fluidu di pulizia pò ghjucà un rolu idratante nantu à a testa di stampa.

5. Pone u capu di stampa trattatu in un cuntinuu limpiu resistente à a corrosione è sigillallu (cù l'embiu di plastica hè bonu).Pò esse guardatu per circa 1 mese.

1_03


Tempu di post: 14-aug-2021