Benvenuti à i nostri siti web!

Stampante UV flatbed chì sustene a stampa in scala di grigi

1

A stampa in scala di grisgiu di stampante UV flatbed, cunnisciuta ancu com'è "tecnologia di punti variabili", a maiò parte di i bocchi nantu à u mercatu anu supportatu stu modu di stampa. u mercatu cinese hè statu favuritu da l'utilizatori, da Ricoh GEN4 à l'attuale mainstream cù 5-15PL multi-level grigia Ricoh GEN6 sprinkler head, capacità di pruduzzione, risoluzione, precisione sò constantemente migliurà.

Tecnulugia di u puntu Variable hè littiralmenti a dimensione di e gocce d'inchiostro, u primu effettu direttu hè di salvà u costu di l'inchiostru di stampa UV flatbed.Second, hè l'imaghjini di u prucessu di transizione, prima per l'imaghjini di a transizione di parechji cù stampa di tinta di luce. bisognu di zona di transizione, è cù a tecnulugia di u puntu variabile, cù una zona di transizione di stampa di tinta piccula, ancu senza tinta di luce, pò ancu fà l'effettu di stampa di stampa più delicatu.

2

L'applicazione di a tecnulugia variabile, deve cunsiderà l'ambiente, l'inchiostro, a forma d'onda è parechji altri fattori, cusì a forza tecnica di i pruduttori di stampanti UV hè un certu requisitu. U stessu hè equipatu cù l'impresora di stampa UV Ricoh GEN6 ugello, l'effettu di stampa di diverse marche di pruduttori hè dinù assai differente.

3
4

Per riassuntu, stampanti UV flatbed chì supportanu a stampa di punti variàbbili anu vantaghji tecnichi in u performance di l'imaghjini. In a scelta di stu tipu di pruduttori di stampanti UV, o à quelli chì anu a capacità di sviluppà a marca di ugello, è poi sceglie di scuntrà u so propiu. posizionamentu è bisogni di l'equipaggiu.

Perchè a tecnulugia di u puntu variabile hè a superposizione di gocce d'inchiostro, u prucessu di muvimentu di scansione di vittura di stampa generatu da u flussu d'aria, sensibile à u jitter, chì esige in u disignu di u corpu meccanicu di a stampante UV flatbed per cunsiderà pienamente è minimizzà l'impattu di sti fattori. Inoltre, inchiostro è forma d'onda cù a tecnulugia di u puntu variabile in l'applicazione di difficultà, deve esse friquintimenti pruvati è aghjustatu per ottene. Un altru hè l'algoritmu RIP hè più cumplessu quandu si tratta di l'imaghjini di diversi formati.

11
57

Tempu di Postu: Apr-13-2021