Benvenuti à i nostri siti web!

Stampante UV flatbed chì stampa u muru di fondo

U muru di fondo hè sempre stata a zona induve l'architetti fucalizza l'ochji di a ghjente, è ancu u locu induve l'edifiziu di u spaziu pò lascià una prima impressione nantu à a ghjente. U muru di l'ambienti s'assumiglia à a faccia umana stessa, applicà un pocu pulveru, pò ancu fà una persona vede è si senti novu. .E stampante UV flatbed, cusì chì a decorazione di u muru di fondo diventa più simplice.

1
2

U muru di fondo hè u ligame chjave di a stallazione di casa in tuttu u tempu, hè ancu un prughjettu chì spende l'idea abbastanza. fondo wall.UV flatbed stampante basicamente senza restrizioni di media, per i materiali cumuni di decorazione di casa sò cumpetenti;In più, stampante flatbed UV ùn hà micca bisognu di fà platti, ci pò esse una stampa di stampa stampata, è ùn hè micca limitata da u batch di stampa, unicu. u materiale pò ancu esse stampatu secondu u so mudellu preferitu.

U funziunamentu di a stampante UV flatbed hè ancu relativamente simplice, solu bisognu di mette u materiale di u muru di fondo nantu à a piattaforma di stampa, fate un bonu travagliu di posizionamentu, l'usu di l'operazione di u software di l'informatica pò esse cumpletu per stampà, in generale i pruduttori di stampanti UV facenu. furmazione sistematica per utilizatori, u ciclu hè dinù relativamente cortu giniralmenti solu uni pochi di ghjorni.In più di effettu pittura ordinariu, stampante UV pò ancu pruduce 3D sollievu effettu tridimensionale di gràfica è testu, facennu u gràficu muru di fondo è testu realistu, à porta una sperienza visuale megliu.

4
5

U testu è u testu pruduciutu da a stampa UV hè resistente à l'intemperie è ùn hè micca faciule di cascà.Perchè a stampante UV flatbed usa a luce UV per curà rapidamente l'inchiostro UV, sceglie l'ugello, l'inchiostra è i parametri di prucessu è altri elementi.U stratu di tinta stampata hà una bona aderenza, resistenza à l'usura è vantaghji impermeabili, salvu chì a gravità fisica hè distrutta. In più, a stampante UV hè più còmuda di a stampatrice di u muru in a pulizia di ogni ghjornu, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi di a pulizia è di asciugà. u mudellu svaniscerà o falà.


Tempu di Postu: Apr-14-2021