Benvenuti à i nostri siti web!

L'usu di l'impresora di lettu pianu deve esse attentu à uni pochi di punti

L'impresora UV ùn hà micca fabricazione di piastra, vale à dì e caratteristiche di a secca, ùn solu ponu stampà effettu, ma ancu stampà 3D è effettu di rilievu, è materiali di stampa largamente: scatula d'imballaggio, acrilico, tavola KT, u discu, cum'è vetru, tile ceramica. , legnu, metallu, occupanu u mercatu subitu dopu à u lanciu, stampante UV hè diventata una stampante trend.UV in l 'usu di u prucessu hè assai strettu, una volta u funziunamentu improper vi dannu a vita di l 'apparicchiaturi, u funziunamentu periculosa seguenti.

1.Bugello di regolazione di forza di rute

L'usu di a forza esterna ùn hè micca standard per aghjustà a pusizione di a bocca. Ùn aduprate micca a forza bruta per rimpiazzà o fine-tune a testa di sprinkler.Per piacè trattate a testa di sprinkler cun cura secondu a specificazione.

2. Ignore a terra di travagliu

L'impresora di stampa UV flatbed hè assai affettata da l'electricità statica, deve spessu cuntrollà a cunnessione di l'equipaggiu di terra, sprinkle regularmente un pocu d'acqua salata intornu à a terra.

3. Cambia circuit à vuluntà

Installa è sguassate u circuitu di l'impresora UV flatbed senza spegne l'alimentazione è taglià l'alimentazione principale. Stu tipu di cumpurtamentu dannu a vita di serviziu di ogni sistema è dannu u capu di sprinkler.

4. L'alimentazione ùn hè micca spenta dopu a pulizia

Ùn prutege micca i circuiti di circuiti è altri sistemi internu quandu cleaning.Please spegne u putere quandu pulizziate, è attenti à ùn lascià l'acqua toccu u circuit board è altri sistemi internu.

5. Aduprate fluidu di pulizia inferjuri

Pulite u nozzle cù solu suluzione di pulizia inferjuri. A testa di sprinkler hè assai faciule da esse contaminata è purtata, cusì per piacè utilizate prudutti specificati da u fabricatore è prudutti di ispezione di qualità per pulizziari l'ugello.

6.ugello di pulizia ad alta pressione

Quandu si pulisce a testa di sprinkler, se u capu di sprinkler hè ligeramente bluccatu, hè cunsigliatu di utilizà un aspiratore per lavà a polvera, è poi effettuà una pulizia curretta.Ùn aduprate micca stu modu.

7. Soak the cleaning nozzle

Ancu s'è a suluzione di pulizia pò esse più efficau per immergerà a bocca in a suluzione di pulizia per un bellu pezzu, a suluzione di pulizia hè corrosiva à un certu gradu è affettarà l'orifiziu di l'ugello stessu se u tempu hè più di 48 ore. Per quessa, in generale solu solu. piglià quantità apprupriati di u nozzle in a pulizia pò esse. 

8.ugello di pulizia ad onde acustiche

Pulite a bocca cù un pulitore ultrasonicu per un bellu pezzu. In fattu, se di solitu prestate attenzione à u mantenimentu di l'ugello, ùn ci hè bisognu di fà una pulizia ultrasonica. hè severu è a pulizia ultrasonica hè necessaria, u tempu di pulizia deve esse finu à 3 minuti. Se a prima pulizia ùn hè micca pulita, aspittà chì a bocchetta si rinfriscà naturalmente à u statu normale prima di a seconda pulizia.

9. Aduprate tinta mala

Fill differente batches di tinta à vuluntà, o aduprà inchiostro inferjuri, pulizia fluidu.Dui cunfigurazioni differente di mischia tinta canciari lu culore di tinta è a qualità, a qualità di l'inchiostro affettanu l'effettu di stampa è clogging u nozzle, dannu a vita di u nozzle.

U sopra hè in l'usu di stampante UV flatbed parechje operazione periculosa, stampante UV flatbed usu currettu è mantenimentu, micca solu pò assicurà a pruduzzione normale è u funziunamentu di a macchina, ma ancu pò allargà a vita di serviziu di stampante UV, pò riduce assai e spese. è costs.Some operazione incorrecta, micca solu riduce assai a vita di serviziu di l'impresora, ma ancu affettanu seriamente l'efficienza di a produzzione.

c3806b5ef7455091cc18e4b74ac37f8

a55975603612bded641f4d4d0e30c1a


Postu tempu: Jul-09-2021