Benvenuti à i nostri siti web!

A diffarenza trà stampante uv è stampante inkjet

Chì ci hè a diffarenza trà stampante inkjet è stampante UV?Sta quistione hè stata recentemente dumandata da un cliente chì cerca di sviluppà in l'industria di publicità.Per i clienti chì sò assai implicati in l'industria di a publicità, a diffarenza trà i dui hè assai familiare, ma per i clienti chì ùn anu micca ancu intrutu in l'industria, hè veramente difficiule di capiscenu, sò tutte e macchine per stampà publicità.Oghje, l'editore di blueprint vi porta à capisce a diffarenza trà stampanti uv è stampanti inkjet.

 

1. U materiale stampatu hè diversu.A stampante uv pò stampà i materiali di a stampante inkjet, ma a stampante inkjet ùn pò micca stampà tutti i materiali di a macchina uv.Per esempiu, uv printers pò stampà 3D reliefs tridimensionale, o piastri, chì stampanti inkjet ùn pò fà, è ponu solu stampà materiali flat, comu panni inkjet.

 

2. Diversi metudi di siccà.L'impresora uv adotta a tecnulugia di polimerizzazione di luce ultravioletta LED, chì pò esse secca immediatamente.L'impresora inkjet adopra u metudu di siccà infrared, chì ùn pò micca esse siccatu immediatamente, è deve esse postu per un pezzu per asciucà.

 

3. Different clarity.A stampante uv hà una precisione più alta è un culore più riccu di l'immagine stampata.

 

4. A resistenza di u clima hè diversu.U mudellu di stampa UV hè più resistente à l'intemperie, impermeabile è sunscreen, è ùn si sbiadisce per almenu cinque anni fora.E stampe inkjet cumincianu à sbiadisce in circa un annu.


Postu tempu: Dec-01-2022