Benvenuti à i nostri siti web!

I vantaghji di a stampante UV Ntek per a stampa plastica

L'impresora UV Ntek per a stampa plastica, chì evita u prucessu di stampa tradiziunale è u prucessu di fabricazione di piastra, l'effettu di stampa di u produttu hè più efficiente è più veloce, i vantaghji principali mostranu cusì.

 

1. Semplice è cunvene per uperà, ùn hè micca bisognu di fà una piastra è u prucessu di set di culori ripetutu, faciule d'operare.

2. Per superà e fruntiere di u materiale, pò stampà qualsiasi materiale in u gruixu specificatu, superà cumplettamente u metudu di stampa tradiziunale chì pò aduprà solu carta speciale è specificazioni spiciali, pò aduprà oggetti assai magre o assai grossi, u so grossu pò ghjunghje. 0,01 mm-100 mm.

3. Velocità di stampa veloce, costu di input bassu, alta velocità è stampa d'alta efficienza pò esse adattata per a stampa industriale in batch.

4. Pudete scuntrà diverse forme, per esempiu, u nostru pianu cumuni, superficia arcu, circulu è cetara.

5. Ùn serà micca affettatu da u materiale, per esempiu, truvamu comunmente plastica, metallu, legnu, petra, vetru, cristallo, acrilicu è cusì, per pudè stampà.

6. L'ajustamentu di l'altezza è l'impostazione, ponu aghjustà l'altezza secondu l'articuli stampati, una struttura di jet verticale in muvimentu horizontale hè aduttatu, pò facilità l'usu liberu di diverse materie prime, dopu a distribuzione, pò alzà automaticamente à l'altezza di stampa adattata è pò. stabilisce arbitrariamente a pruduzzione in massa è a consegna automatica di materiale, salve i passi di ripetiri l'urdinatore.

 

Fornitura Ntek à l'industria di a decorazione, l'industria di a publicità, l'industria di a segnaletica, l'industria di u vetru, l'industria acrilica, l'industria di legnu, l'industria ceramica, ecc.Ntek s'impegna à serve i bisogni di i so clienti è agenti, sviluppendu continuamente tecnulugii innovatori, Ntek s'impegna à creà prudutti è servizii per migliurà a vita di e persone.Benvenuti à a negoziazione cummerciale.

 


Tempu di post: 09-09-2022