Benvenuti à i nostri siti web!

Guida di Sensibilizazione di Sicurezza

Per prevene ferite gravi o morte, leghjite attentamente sta sezione prima di utilizà l'impresora flatbed per assicurà una manipulazione curretta è sicura di l'unità.
1) Prima di utilizà stu equipamentu, stallate strettamente u filu di terra cum'è necessariu è verificate sempre chì u filu di terra hè in bonu cuntattu.
2) Per piacè assicuratevi di equipà currettamente l'alimentazione elettrica secondu i paràmetri nominali è assicuratevi chì l'alimentazione hè stabile è u cuntattu hè bonu.
3) Ùn pruvate micca di mudificà u dispusitivu è rimpiazzà e parti originali chì ùn sò micca in fabbrica per evità danni.
4)Ùn toccu alcuna parte di l'impresora cù e mani bagnate.
5)Se l'impresora hà fumu, se si sente troppu caldu quandu tocca i pezzi, emette un rumore inusual, puzza un odore di brusgiatu, o se u fluidu di pulizia o l'inchiostro cade accidentalmente nantu à i cumpunenti elettrici, interrompe immediatamente l'operazione, spegne. a macchina, è disconnect u supply power principale., cuntattu cù a cumpagnia win-win.Altrimenti, e cundizioni sopra ponu causà danni severi à l'accessori rilativi o ancu u focu.
6) Prima di pulisce, mantene o risolve i prublemi di l'internu di l'impresora, assicuratevi di spegne è scollegate a spina di alimentazione.A manca di fà cusì pò causà scossa elettrica.
7) A traccia di a stampante deve esse mantinuta strettamente in cunfurmità cù i requisiti per evità l'abrasione di a traccia di a stampante per via di a polvera, etc., è per riduce a vita di serviziu di a traccia.
8) Per assicurà a pulizia di l'ambiente di travagliu hè critica per l'usu normale di a stampante è i boni risultati di stampa.
9) In casu di una tempesta, cessate di funziunà a macchina, spegne a macchina, scollega l'interruttore di alimentazione principale è scollega a macchina da a presa di corrente.
10) A Testa di Stampa hè un dispositivu di precisione.Quandu operate u mantenimentu pertinente di l'ugello, duvete seguità strettamente i requisiti di u manuale per evità di dannà l'ugello è l'ugello ùn hè micca coperto da a garanzia.

● Sicurezza operatore
Questa sezione vi furnisce infurmazioni impurtanti di sicurità.Per piacè leghjite attentamente prima di operare l'apparecchiatura.
1) Materiali chimichi:
· L'inchiostru UV è u liquidu di pulizia utilizati nantu à l'equipaggiu di stampante flatbed sò facilmente volatilizzati à a temperatura di l'ambienti.
Per piacè guardalu bè.
·Dopu chì a pulizia s'evapora, hè inflammable è splusivi.Per piacè tene lu luntanu da u focu è cura.
· Lavà u liquidu in l'ochji è sciacquate cù acqua pulita in tempu.Seriu, vai prestu à l'uspidale per
trattamentu.
· Purtate guanti protettivi è occhiali di prutezzione quandu entra in cuntattu cù tinta, fluidi di pulizia, o altre produzzione
scarti.
· A pulizia pò irritate l'ochji, a gola è a pelle.Purtate vestiti di travagliu è maschere prufessiunali durante a produzzione.
·A densità di u vapore di pulizia hè più grande di a densità di l'aria, chì generalmente ferma in u spaziu più bassu.
2) Utilizazione di l'equipaggiu:
· I non prufessiunali ùn sò micca permessi di stampà i travaglii per evità ferite persunale o danni à l'equipaggiu.
·Quandu u funziunamentu di l'impresora, a cura deve esse pigliatu per assicurà chì ùn ci hè micca altri elementi nantu à a superficia di travagliu à
evite scontri.。
·Quandu u carru di stampate cammina, l'operatore ùn deve esse troppu vicinu à a vittura per evitari di graffià.
3) Ventilazione:
I liquidi di pulizia è i tinta UV sò facilmente volatilizzati.Vapuri di respirazione per un bellu pezzu pò causà vertigini o altri sintomi.L'attellu deve mantene una bona ventilazione è e cundizioni di scarico.Per piacè riferite à l'Appendice per a sezione di ventilazione.
4) A prova di focu:
· I liquidi di pulizia è l'inchiostri UV duveranu esse posti in armadi di almacenamento apposta per mantene infiammabili è
liquidi splusivi, è deve esse chjaramente marcatu.I dettagli deve esse implementati in cunfurmità cù u focu lucale
regulamentu di u dipartimentu.
· L'officina deve esse mantenuta pulita è l'alimentazione interna deve esse sicura è ragionevule.
·Materiali infiammabili deve esse pusatu bè da e fonti di energia, fonti di focu, apparecchi di riscaldamentu, etc.
5) Trattamentu di i rifiuti:
Eliminazione curretta di liquidi di pulizia, inchiostri, scarti di produzzione, etc., per evità a contaminazione ambientale.Pruvate aduprà u focu per brusgià.Ùn sguassate micca in fiumi, fognarii o intarrallu.E regule dettagliate sò implementate in cunfurmità cù e disposizioni di u dipartimentu lucale di salute è ambiente.
6) Circunstanze spiciali:
Quandu si verifica una cundizione speciale durante u funziunamentu di l'equipaggiu, spegne l'interruttore di alimentazione d'emergenza è l'interruttore di alimentazione principale di l'equipaggiu è cuntattateci.
1.3 Cumpetenze di l'operatore
L'operatori di stampanti UV flatbed duveranu avè e cumpetenze per eseguisce travaglii di stampa, mantene bè l'equipaggiu, è fà riparazioni simplici.Esse capaci di ammaistrà l'applicazione basica di l'urdinatore, avè una certa cunniscenza di u software per edità ritratti.Familiarizatu cù a cunniscenza cumuni di l'electricità, una forte capacità pratica, pò aiutà in operazioni relative sottu a guida di u supportu tecnicu di a cumpagnia.Amore, prufessiunale è rispunsevule.


Tempu di Postu: Nov-26-2022