Benvenuti à i nostri siti web!

Cumpetenze di selezzione di stampanti flatbed Ricoh G5 UV

Cumpetenze di selezzione di stampanti flatbed Ricoh G5 UV

Cumu cumprà una stampante UV flatbed?Diversi canali per cullà infurmazioni, da decine di millaie à centinaie di millaie, chì hè a diffarenza, cumu cumprà a so propria satisfaczione, è u valore per i soldi di a macchina, questu hè assai di vulete cumprà i clienti di stampanti UV flatbed volenu sapè .Quandu compra, avemu bisognu di sapè chì u prezzu di a stampante UV flatbed ùn hè micca l'unicu criteriu, allora chì sò e cumpetenze per cumprà una stampante UV flatbed?A seguente piccula serie per tutti à presentà:

1. Comparare prezzi stampanti flatbed UV prezzu dipende di a qualità di a macchina, ùn vulemu cumprà una stampanti flatbed UV à prezzu è ciechi perseguite prezzu, un centesimu a punti bè, spende quantu soldi pè ottene i risultati, questu hè u prezzu. eternu verità, u celu ùn falà pie, Diu hè ghjustu à qualcunu, Avà nant'à u mercatu di a macchina hà u ramu di machini industriali, è in u, in u generale micca più di milla, macchina industriale hè in generale più di 200000. u capu di l'industria, per esempiu, hè avà u mainstream di Ricoh nozzle, un nozzle hè vinti mila, macchina generale cù quattru capi hè 80000, è una macchina in u prezzu tutali hè u prezzu, ciò chì anu un metudu superman di risparmiu di costu, U fabricatore chì vende una macchina hè affirmazione ùn vi dicerà micca, perchè ciò chì usanu hè l'ugello Epson chì a macchina fotografica usa, una macchina hè 2 ugello, aghjunghje à esse menu di deci mila pezzi, questu hè una grande differenza. , perchè decine di millaie di dollari ponu dispiace usempre à volte.Si deve esse nutatu chì, in modu di evitari effittivamenti accattu di stampanti UV flatbed mudificati o di seconda mano, deve esse filtratu da i prezzi di stampanti UV flatbed sottu u prezzu di u mercatu di a macchina.È u numeru di ugelli hè ancu unu di i fatturi impurtanti per determinà u prezzu di a stampante UV.Pudemu aumentà o diminuite l'ugelli in modu adattatu à i nostri bisogni di stampa, è infine sceglite una bona stampante ricoh UV flatbed per sè stessu.

2. Pruvazioni in situ se e cundizioni permettenu, hè megliu per noi di sceglie una bona stampa è andate direttamente à i pruduttori di stampanti UV flatbed per a prova.Stu pò impediscenu certi vinditori ùn pò fà una bona mostra, sarà in u nome di u cliente à altri Manufacturers Printer UV à fà proofing, e poi mandà u campionu à noi, hè u so propriu pruduzzione machine, à ingannà noi.

3. Visità a fabbrica è vede a capacità di R & D di a fabbrica.Quandu cumprà, pudemu avè una cumunicazione prufonda cù u persunale tecnicu di i pruduttori di stampanti UV flatbed.Pudemu mette in avanti alcuni prublemi in prufundità per discutiri.Cumu a forza di l'altra parte hè, è ùn hè micca prufessiunale.

4. Quandu avemu cumprà una stampante UV flatbed, avemu da riferite à u fabricatore, u prezzu, u rendiment, a stabilità, a cunfigurazione, u serviziu post-vendita è altre cundizioni per sceglie a stampante UV flatbed più adatta.Diversi mudelli di cunfigurazione di a macchina hè diversu, u prezzu ùn hè micca u stessu, u prezzu di ogni fabricatore hè diversu, hè cunsigliatu di cunsiderà cumplettamente e cundizioni di riferimentu sopra quandu sceglite.Tu avissi a sapiri, à sceglie una scala, qualità, forza di i pruduttori di stampanti UV flatbed.


Tempu di post: Jul-25-2022