Benvenuti à i nostri siti web!

Stampa in pelle perchè sempre più persone sceglienu stampante UV flatbed

1

A stampa di pelle hè un casu tipicu di l'applicazione di stampanti UV flatbed. Cù u sviluppu di a sucietà è i cambiamenti in l'estetica, u cuncettu di moda di a ghjente hè ancu in constantemente cambiante, è a dumanda è l'amore per i prudutti di stampa persunalizati in pelle sò ancu in crescita. Cù u sviluppu di stampa inkjet. tecnulugia, stampa di pelle ùn hè più un prublema.Una stampante UV flatbed d'alta precisione, d'alta velocità, abbastanza per risponde à i bisogni di tali cunsumu persunalizati.

Variità di coghju cumuni sò coghju di PVC, pelle di vacca, pelle molle, pelle sintetica, pelle PU. In u prucessu di pruduzzione di usu di stampante UV per stampà a pelle, l'inchiostru currispundente deve esse sceltu secondu u gradu duru è duru di materiale di pelle. , Inchiostru molle hè spessu usata per i materiali di pelle molle per risponde à i bisogni di flessibilità.Per i materiali di pelle dura, a tinta dura hè generalmente usata per aumentà a resistenza à l'usura di a superficia.Di sicuru, qualchi pelle aduprà tinta neutra.

2
4

U prucessu di stampa tradiziunale in l'industria di a pelle hè a serigrafia piuttostu cà a stampa UV, ma a serigrafia in generale hà un culore unicu, u culore di transizione ùn hè micca naturali. L'equipaggiu di a macchina di stampa di pelle di grande dimensione hè caru, altu esigenze per u materiale di pelle stessu. distrughjerà u materiale di coghju, i pruprietà di a superficia di u coghju pruvucanu diversi gradi di danni. Printers flatbed UV risolve i prublemi sopra, facendu a stampa di pelle più còmuda è espressiva secondu a parsunalità.

L'emergenza di a stampante UV per a stampa di pelle furnisce un picculu batch di suluzioni di l'industria di stampa persunalizata, una risposta rapida à e richieste di i cunsumatori, senza piastra per accurtà u ciculu di consegna, cù u sessu di u cambiamentu di u mudellu di stampa pò mette in risaltu a personalità. esigenze di a nova era, i stampanti UV flat-panel in u mercatu di stampa di pelle hà un spaziu mercatu enormu.

5

Tempu di post: May-10-2021