Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu ghjudicà a prestazione di a stampante digitale UV flatbed

In u sviluppu attuale di u mercatu di stampanti UV flatbed per parechji anni, ci sò grandi diffirenzii in u prezzu di a macchina. Quandu sceglite una stampante UV flatbed, assicuratevi di capiscenu sta macchina.Una bona stampante UV flatbed, in i parti di a macchina è e facilità di software. sò più assicuranza di qualità è investimentu di costu relativamente altu.

nutizie (3)

In l'industria, un bonu quadru di stampante UV flatbed per ottene u corpu d'integrazione all-steel, per assicurà chì in u prucessu di usu, a piattaforma di a macchina per un bellu pezzu ùn si deforma. I rails di guida è i mutori utilizati sò tutti bè- marchi cunnisciuti o prudutti impurtati. U nozzle hè ancu un node chjave in u processu di stampa. Alcune imprese in modu di riduce i costi seranu shoddy, chì affetta direttamente l'effettu di stampa di a macchina è i costi di produzzione.

nutizie (2)

Pudemu ancu ghjudicà a prestazione cumpleta di una macchina attraversu a prova di stampa di a macchina, è a precisione di stampa di a stampante UV flatbed hè una bona riflessione in l'industria.Pudete stampà font fine, ponu stampà font assai chjuchi senza incollà l'ombra, hè una stampante UV flatbed relativamente eccellente. Stampa a stessa linea cù una precisione diversa per vede s'ellu ci hè un misalignment.Una bona stampante UV flatbed pò esse in un locu cù precisione differente. A macchina UV flatbed ùn rallenta.

nutizie (1)Stampante UV NTEK, cù ugello Ricoh di qualità industriale, l'effettu di stampa hè stabile, culore luminoso, bella qualità di stampa, prima scelta di l'industria di stampa UV.

nutizie (4)


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021