Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu sceglie una stampante UV ghjustu

Stampante UV hà intrutu in una tappa di sviluppu di alta velocità, stampante UV domestica cum'è germogli di bambù dopu sviluppatu una pioggia di primavera, questu marca ancu a tecnulugia di stampa in Cina hà intrutu in un novu stadiu. materiale, è a qualità di stampa hè assai bona, ma ci hè ancu un prublema, assai di i clienti ùn sanu micca quantu à sceglie quandu cumprà una stampante UV. stampatore.

4

Prima, u rendiment è i paràmetri di l'equipaggiu deve esse cunsideratu cumpletu

I clienti in l'acquistu di machini seranu assai impurtanti per un prublema, questu hè a qualità di stampa è a velocità di l'equipaggiu, in fattu, questu hè ancu un sbagliu quandu compra una stampante UV, ùn pò esse troppu per perseguite i paràmetri di a macchina. , finu à chì hè adattatu per noi abbastanza per noi nantu à a linea. In generale, a risuluzione di una stampante hè inversamente proporzionale à a so velocità di stampa, vale à dì, a più alta a vostra risoluzione, più lenta a vostra velocità di stampa. a macchina ùn pò fucalizza nantu à u listessu, ma à cunsiderà i fattori di tutti i partiti, è cunzidira a qualità è a vitezza di stampa. A qualità è l'efficienza di l'impresora hè un prublema chì duvemu attente à u stessu tempu. altri prublemi tecnichi chì deve esse cunsideratu.

Siconda, cunzidira l'accordu hardware è i consumabili:

L'impresora UV hè un equipamentu sufisticatu, cusì cunsumà u materiale hà ancu a dumanda stretta, soprattuttu per a produzzione di u cliente hè relativamente grande, per via di a grande quantità, a quantità di materiale hè relativamente grande, se utilizate materiale di qualità povira hè faciule di dì danni à l 'accessori, cum'è nozzle, è nozzle hè ch'elli sò relativamente cari, è dinù i cumpunenti chiavi di u stampatore UV, dopu à u dannu hè facile à causari la perdita di u cliente.

Cù u sviluppu di u mercatu, i pruduttori piglianu ancu in contu i bisogni di i clienti, avà a tecnulugia hè ancu in assai migliuramentu, u mudellu di a macchina hè diventata diversificata, ma ancu pò esse persunalizatu secondu i prudutti di u cliente. Suggeremu chì quandu cumprà a macchina per sceglie u serviziu dopu a vendita per assicurà chì u fabricatore visita personalmente.

4
11
57

Tempu di Postu: Apr-14-2021