Benvenuti à i nostri siti web!

Fattori chì determinanu a precisione di stampa di stampanti UV flatbed

Cum'è un equipamentu di stampa d'alta precisione, a stampante uv flatbed deve avè un set cumpletu di standard di sistema di misurazione di precisione.

Per esempiu, a dimensione di i punti d'inchiostro di a bocchetta di l'impresora UV, sia e linee diagonali sò uguali, a chiarezza di a qualità di l'immagine, a chiarezza di i caratteri chjuchi, u gradu di ripruduzzione di culore di a qualità di stampa, etc. per misurà a precisione di a stampante UV.Allora chì sò i fatturi chì affettanu a precisione di a stampante uv?Analizemu quì sottu:

1. Accuratezza Printhead

Attualmente, l'ugelli di stampanti UV in u mercatu includenu Epson di u Giappone, Seiko di u Giappone, Ricoh di u Giappone, Toshiba di u Giappone, Kyocera di u Giappone è altri ugelli mainstream.Diversi ugelli anu diverse precisione.A precisione di a bocca hè custituita da dui aspetti, u voluminu di gocce d'inchiostro u valore PL è u numeru di punti d'inchiostro risoluzione DPI.

1) U valore PL di u voluminu di a goccia d'inchiostro: più fine hè a goccia d'inchiostro, vale à dì più fine hè l'orifiziu di l'ugello, più chjucu u valore PL (l'unità di volume PL hè picoliter), è più alta hè a precisione.

2) Risoluzione DPI: U numeru di punti di tinta per inch quadratu hè chjamatu DPI.U più grande u DPI, u più altu hè a precisione.

Attualmente, ci sò ugelli Epson giapponesi è ugelli Ricoh giapponesi cù una precisione relativamente alta nantu à u mercatu.L'ugelli Epson giapponesi sò 2.5pl è a risoluzione hè 2880dpi, è l'ugelli Ricoh sò 7pl è a risoluzione hè 1440dpi.

2. l'accuratezza di u guida di viti stampante flatbed UV

Diverse marche di guida di viti anu diverse precisione.U mercatu hè divisu in grinding screw è pressing screw.Frà elli, a vite di grinding hà alta precisione.I marchi includenu a guida di viti nurmali di a China, a viti China Taiwan Shangyin, a marca giapponese THK, etc. Differenti marche di questi anu diverse tecniche di trasfurmazioni è precisione.

3. A precisione fisica è a flatness di a piattaforma di stampa UV

Durante u prucessu di stampa, a stabilità di u corpu è a flatness di a piattaforma sò assai impurtanti.A poca stabilità di u fuselagiu hà da risultatu in una qualità di stampa inconsistente, tinta volante, etc.

4.a qualità di u mutore

A qualità di u mutore di l'impresora uv hè sfarente, u mutore ùn hè micca precisu, è l'assi Y hè fora di sincronizazione, chì pruvucarà u pruduttu stampatu per esse stortu, chì hè ciò chì chjamemu l'allineamentu diagonale imprecisu è a registrazione di culore imprecisa. , chì hè ancu un prublema assai seriu.

5.a velocità di stampa di uv flatbed stampante

In u prucessu di produzzione di stampanti UV, a velocità hè a competitività.Ma per a stampante uv stessu, u più veloce u megliu.Perchè a stampante uv stessu hà trè ingranaggi, 4pass, 6pass, 8pass, u più bassu u numeru di passaghji, più veloce a velocità è più bassa a precisione.Dunque, durante u funziunamentu di l'impresora uv, a vitezza media hè generalmente scelta, vale à dì a velocità di stampa di 6pass per operà.

6. A chiarità di u materiale di stampa

Tutti sapemu chì l'imprese UV ponu stampà una varietà di mudelli, cum'è l'effetti di u pianu, l'effetti di rilievu 3D, l'effetti 8D, 18D, etc., allora a premessa hè di avè materiali di stampa d'alta definizione.A stampa hè in alta definizione, allora a stampa hè assai alta definizione, altrimente, hè assai sfocata.

I sei fattori sopra sopra influenzanu principalmente a precisione di stampa di stampanti UV.Di sicuru, ci sò altri fattori chì ùn sò micca stati mintuvati, cum'è fattori di l'ambienti operativi, fattori di anziane di a machina, etc., chì affettanu a precisione di stampa di stampanti UV.U sopra hè solu per riferimentu, se site interessatu, pudete cunsultàci in dettaglio.


Tempu di Postu: Aug-08-2022