Benvenuti à i nostri siti web!

10 suggerimenti di mantenimentu per a testina di stampa di stampante uv flatbed longa vita

Perchè u listessu equipaggiu, u listessu nozzle, certi utilizatori di a stampante UV pò esse usatu per un bellu pezzu, è certi utilizatori di u nozzle sò sempre rimpiazzati spessu?

U mutivu più impurtante hè ligata à a prutezzione di l'utilizatori di ogni ghjornu è u mantenimentu di a bocca.Se vulete chì a bozza di stampa UV hà una longa vita di serviziu, hè stata in u megliu statu di travagliu.Questi travagli di prutezzione è mantenimentu di ogni ghjornu ùn ponu esse menu.

gen6

10 suggerimenti di mantenimentu

1. Shut down in cunfurmità cù e prucedure prescribed: prima chjude u software di cuntrollu è dopu spegne l'interruttore generale di l'energia per assicurà u ritornu normale di a vittura, assicuratevi chì u nozzle è a pila d'inchiostro sò cumplettamente vicinu, è evite micca bluccà u nozzle.

2. Quandu rimpiazzà u core di pila di tinta, hè cunsigliatu di utilizà u core di pila di tinta originale.Altrimenti, ponu esse fenomeni cum'è u bloccu di l'ugelli, l'inchiostru rottu, l'estrazione incompleta di tinta, è l'estrazione incompleta di tinta residuale.Se l'equipaggiu hè inattivu per più di trè ghjorni, pulite u core di a pila d'inchiostro è u tubu di l'inchiostra di scarti cù un liquidu di pulizia per impedisce l'asciugatura è u bloccu.

3.Hè ricumandemu chì utilizate l'inchiostru originale di fabbrica originale, hè strettamente pruibitu d'utilizà duie marche diverse di tinta mischiata, per evità a reazzione chimica, bluccà a bocca, affetta a qualità di l'immagine.

4. Ùn plug è caccià u cavu di stampa USB cu lu putiri pi evitari danni à a scheda madre.

5.A macchina per stampante d'alta velocità, assicuratevi di cunnette à a terra: ① Quandu l'aria hè secca, u prublema elettrostaticu ùn pò esse ignoratu.(2) Quandu si usanu materiali inferiori cù una forte electricità statica, l'elettricità statica pò causà danni à a sicurità di i cumpunenti elettronichi di a macchina è di a bocca.L'electricità statica pruvucarà ancu u fenomenu di l'inchiostru volante durante a stampa.Hè pruibitu di funziunà a bocca cù l'electricità.

6.Perchè stu equipamentu hè un equipamentu di stampa di precisione, hè cunsigliatu per equipà u putere di u regulatore di tensione di marca 2000W.

7.A temperatura ambiente hè mantinutu à 15 ℃-30 ℃, umidità 35% -65%, mantene l'ambienti di travagliu pulito, evite u polu.

8. Scraper: Pulite u scraper di stack di tinta regularmente per prevene a solidificazione di l'inchiostro da causari danni à a bocca.

9.A piattaforma di travagliu: mantene a tavola senza polvera, tinta, detriti, per prevene u scratch nozzle.

10. Cartuccia d'inchiostro: Chiudere a tapa immediatamente dopu l'iniezione di tinta per impedisce a polvera di entre.


Tempu di Postu: Aug-09-2021