I mutivi principali per l'inchiostru volante in a stampante UV sò:
Prima: elettricità statica.Se l'impresora UV hè in un ambiente bassu di umidità è secca, hè faciule generà l'electricità statica trà l'ugello è u materiale, risultatu in tinta volante in u prucessu di stampa.
Siconda: a tensione di u nozzle hè troppu altu.Se u voltage affissatu da l'indicatore luminosu nantu à u bordu di l'ugelli hè rossu è dà una alarme, ci sarà tinta volante in u prucessu di usu.
Terzu: se a macchina hè aduprata per un bellu pezzu, a bocca di a macchina serà disconnected, chì inevitabbilmente porta à l'inchiostru volante di a macchina.
Quartu: a spaziatura di l'impulsu di l'ignizione di u nozzle cuntrullata da u sistema di cuntrollu elettronicu hè irragionevule.U sistema di cuntrollu elettronicu cuntrolla a distanza di impulsu irragionevule trà l'ignizione di l'ugelli, chì risulta in un fenomenu di volu di tinta.
Quintu: a bocca hè troppu alta.In generale, l'altitudine trà a bocca è u materiale deve esse cuntrullata trà 1mm è 20mm.Se l'ugello supera u so propiu intervallu di spruzzatura, l'inchiostru volante certamenti accaderà.